سیفیلو نخوفلنگی

وی عنوان کرد: برای معرفی این برند به بازار کمپین تبلیغاتی در سه فاز تعریف شده است . فاز اول آن که با استقبال خوبی نیز برخوردار شد، با شادابی خاصی با چهره کودکان که نشان از طراوت و سرزندگی میباشند شروع به کار کرد . هدف فاز اول معرفی برند پمینا با استفاده از المان چهره کودکان و رنگ ارغوانی که نشان از شادابی است میباشد . در فاز دوم از عبارت سیفیلونخودفلنگی نخورید، استفاده شده است . در این فاز هدف درگیرکردن ذهن مخاطبان با این عبارت که به چه معناست میباشد . در این فاز می خواستیم عنوان کنیم در انجماد خانگی استفاده از مواد غذایی مطلوب نبوده و شکل اصلی مواد غذایی از بین میرود، ولی در انجماد صنعتی شکل وفرم و شادابی محصول باقی میماند. در نتیجه از عبارت سیب زمینی و فیله مرغ و نخود فرنگی با انجماد خانگی که شکل اولیه خود را از دست داده اند نخورید...استفاده شده است .

در فاز سوم برند پمینا کاملا معرفی و هدفی را که دنبال میکند، عنوان میشود. برند پمینا شامل انواع خورشتها و شیرینیها وسبزیجات و گوشت و مرغ وپاستا ......انجمادی میباشد .
تبلیغات این برند در ابتدا به صورت محیطی و بعد در رسانههای تصویری و چاپی می باشد .
در این نوع انجمادها از IQF استفاده شده است . در این روش که انجماد بهوسیله گازهای سرمازای مایع (Cryogenic) صورت میگیرد، محصول را میتوان در مدت چند دقیقه منجمد نمود. غوطهور کردن محصول در مواد سرمازا یا اسپری نمودن این مواد مثل: نیتروژن مایع، دیاکسیدکربن مایع، یا فرئون12میباشد . حسن این روش حفظ کیفیت بافت و طعم محصول منجمد در حد محصول تازه است.
توزیع این محصولات برند ابتدا از تهران و بعد مناطق دیگر کشور میباشد . این برند با هدف رقابت با برندهای حوزه انجماد صنعتی وارد بازار نمیشود؛ بلکه هدفش تغییر فرهنگ استفاده از انجماد صنعتی و جایگزین شدن آن با انجماد خانگی میباشد. البته این برند شامل محصولات متنوعتری نسبت به برندهای دیگر میباشد .